SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.

COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

15 July 2008

Debat Berakhir Dengan Sempurna

DEBAT... Bangunan Dewan Bahasa dan Pustaka di Kuala Lumpur menyaksikan kemunculan julung kali bekas Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim secara langsung dalam program debat televisyen sejak dipecat daripada kerajaan satu dekad lalu. Program itu turut disertai Menteri Penerangan, Datuk Ahmad Shabery Cheek.

Anwar, Penasihat Parti Keadilan Rakyat dan Ahmad Shabery mengambil bahagian dalam debat yang berlangsung kira-kira sejam bermula pukul 9 malam tadi.

Debat berlangsung tanpa sebarang gangguan besar kecuali penyokong Anwar di luar bangunan melaungkan slogan reformasi sebaik debat berakhir. Ia disiarkan secara langsung oleh Bernama TV melalui saluran Astro 502. TV9 juga menyiarkan debat itu secara langsung.

Ahmad Shabery tiba di bangunan DBP pukul 7.45 malam manakala Anwar dengan diiringi isterinya, Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail tiba pukul 8.32 malam.

Debat anjuran Agendadaily itu bertajuk "Hari Ini Membentuk Kerajaan, Esok Turun Harga Minyak". Pengerusi DBP Datuk Johan Jaaffar menjadi moderator debat itu.
.