SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.

COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

13 June 2008

PM Tiba Untuk Lawatan Kerja Sehari Ke Kelantan

KOTA BHARU: Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi hari ini tiba di sini bagi lawatan sehari ke Kelantan untuk melancarkan pelan meningkatkan pengeluaran beras negara. Perdana Menteri tiba dengan pesawat khas di Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra di Pengkalan Chepa pada jam 8.50 pagi diiringi isteri, Datin Seri Jeanne Abdullah dan Setiausaha Agung Umno, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor.
.
Ketibaan Abdullah disambut Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kelantan, Tan Sri Annuar Musa, Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani Datuk Mustapa Mohamed dan pemimpin parti.
.
Beliau kemudian ke Hotel Renaissance di sini bagi menghadiri mesyuarat Badan Perhubungan Umno negeri. Perdana Menteri kemudian akan menghadiri majlis makan tengah hari bersama pemimpin di hotel yang sama sebelum menunaikan solat Jumaat di masjid negeri, Masjid Muhammadi di sini.
.
Pada petang, Abdullah dijadual ke Kampung Bendang Perangkap, Bunut Susu, Pasir Mas untuk menghadiri Majlis Pecah Tanah Pelancaran Pelan Meningkatkan Pengeluaran Beras Negara.

Sebelah malam, Presiden Umno itu akan menghadiri Majlis Pemimpin Bersama Masyarakat di Yayasan Kemiskinan Kelantan (YKK), Padang Kala, 20 kilometer dari sini. Perdana Menteri dijangka bertolak ke Kuala Terengganu selepas menghadiri majlis itu.
— Bernama