SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.

COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

14 July 2008

KL SESAK TERUK...

Polis meneruskan pemeriksaan ketat di kawasan bangunan Parlimen sejak awal pagi tadi. Langkah itu menyebabkan kesesakan teruk di ibu negara sejak awal lagi dan dijangka berterusan sehingga lewat malam ini.

Polis mengadakan pemeriksaan ketat Lembah Klang sejak petang kelmarin dengan mengadakan sekatan jalan di kebanyakan jalan dan lebuh raya. Langkah itu diambil ekoran desas-desus bahawa kemungkinan diadakan perarakan atau perhimpunan di ibu negara hari ini.

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Syed Hamid Albar meminta maaf atas kesulitan dihadapi oleh orang ramai ekoran tahap pemeriksaan polis yang ketat.

Isu berkenaan juga dibangkitkan oleh Ahli Parlimen Batu, Chua Tian Chang yang mempertikaikan tindakan polis yang menyukarkan kemasukan ahli-ahli Parlimen ke bangunan Parlimen.
Bagaimanapun Speaker Dewan Rakyat berkata, ia tidak perlu dipertikaikan kerana itu adalah langkah keselamatan.
.
Dalam kenyataan dikeluarkan petang semalam, Ketua Umum Pakatan Rakyat, Datuk Seri Anwar Ibrahim menafikan beliau terlibat menganjurkan perhimpunan yang dimaksudkan polis hari ini. Katanya, Pakatan Rakyat tidak pernah memutuskan untuk mengaturkan program seumpama dan tindakan mengaitkan nama beliau dan pakatan itu adalah satu fitnah dan mengalahgunakan proses perundangan.
.