SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.

COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

04 May 2012

Azmin perlu bersihkan "Aiskrimnya"

Cekati Tembaga menulis...


GUA MUSANG 4 Mei - Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali perlu membersihkan namanya selepas dikaitkan dengan skandal seks selepas gambar yang dikatakan miripnya didedahkan oleh beberapa laman blog.

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, Azmin perlu tampil untuk memberikan penjelasan mengenai gambar-gambar tersebut.

"Itu terpulang kepada Azmin, saya tidak boleh komen apa, dia sendiri kena bela dan bersih diri dia," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Karnival Komuniti 1Malaysia peringkat Kelantan di padang Pusat Sivik di sini hari ini.

Sementara itu, Najib melahirkan rasa gembira apabila kanak-kanak lelaki warga Belanda, Nayati Shamelin Moodliar yang dilaporkan diculik ditemui semula semalam.

"Saya begitu gembira sekali sebab sebelum kanak-kanak itu dibebaskan, saya sudah telefon bapanya bahawa saya sudah tugaskan pegawai saya jadi perantara di antara kerajaan, pihak polis dengan keluarga berkenaan.

"Dengan kerjasama erat ini, Nayati telah selamat dan dapat kembali kepada keluarganya, Alhamdulillah kita bersyukur perkara ini selesai," katanya.

Nayati yang dilaporkan diculik ketika berjalan kaki berseorangan ke Sekolah Antarabangsa Mont Kiara pada Jumaat lalu, ditemui selamat di Restoran Jejantas Sungai Buloh di Lebuh Raya Utara-Selatan arah selatan, Kuala Lumpur.

Difahamkan, Nayati, 12, dibebaskan oleh penculiknya setelah keluarga kanak-kanak itu membayar wang tebusan berjumlah RM300,000 pada tengah hari semalam.