SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.

COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

29 April 2012

Pihak Berkuasa nak tunggu apa lagi??

Cekati Tembaga menulis...

Himpunan haram menamakan diri Bersih 3.0 walaupun penuh kotor, jijik dan busuk, akhirnya berakhir dengan pelbagai kekecohan. Sekalipun ditawarkan beberapa lokasi yang lebih sesuai dan luas, penganjur anak haram tetap berkeras mahukan jalanan.

Kereta dan motosikal polis dirosakkan, anggota polis parah dibelasah bahkan wartawan juga dibelasah, harta benda awam dirosakkan sesuka hati, menunjukkan inilah matlamat sebenar perhimpunan ini untuk menimbulkan kekacauan dan huru-hara dalam negara.

Dan seperti biasa, pemimpin mereka berlepas tangan. Si Ambiga penyokong LGBT tanpa segan silu dan kesal menyatakan tidak mampu mengawal sikap penunjuk perasaan. Lebih teruk lagi Anwar Ibrahim setelah mengapi-apikan emosi perusuh terus menghilangkan diri dan berlindung dalam aircon, membiarkan penjilat-penjilatnya yang sudah dirasuk setan menghura-harakan KL.

Melihat pelbagai rakaman video dalam internet, tentang perangai "beruk-beruk kuning" istilah yang sesuai untuk perusuh ini, sudah cukup menggerunkan orang ramai. Kalau inilah perangainya perusuh-perusuh ni, macam mana Menteri Dalam Negeri boleh kata Bersih 3.0 tidak menggugat keselamatan negara?

Kalau polis dipukul dan khabarnya pistol turut dirampas belum cukup bahaya keselamatan lagi ker?
Kalau wartawan yang bertugas dibelasah perusuh sampai berdarah kepala, masih tidak bahaya, bahaya apa lagi yang Hishamuddin boleh gambar dalam kepadanya?

Bila keadaan dah jadi seperti ini, siapa nak bertanggungjawab? bagaimana kalau sampai meragut nyawa? tak bahaya jugak ker?

Cekati Tembaga tidak mahu buang masa desak Hishamuddin letak jawatan, tapi kalu dia ada batang hidung dia patut malu dengan kegagalannya mencegah huru-hara ini. 

Malaysia perlukan seorang Menteri Dalam Negeri yang tegas dan berani membuat keputusan terbaik. Kalau keselamatan dalam negara kita tidak terjamin, apa perlunya jawatan Menteri Dalam Negeri?

Alangkah bagus kalau Menteri Dalam Negeri masih TUN GHAZALI SHAFIE...