SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.

COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

25 April 2012

BERSIH 3.0 MENCELARUKAN FIKIRAN WARAS NIK AZIZ

CEKATI TEMBAGA menulis...

Hujung bulan ni Ambiga dan sekutunya dengan restu "fatwa" terbaru Nik Aziz yang penuh bangga dan konfiden menghukum WAJIB atas setiap pengikut dan pencacainya agar hadir berhimpun di Dataran Merdeka bagi menyokong Ambiga.

Himpunan ini adalah hidup mati pakatan pembangkang terutama kepala berjambul mereka yang semakin ditibai dengan pelbagai isu moral itu, untuk meraih sisa-sisa sokongan menjelang PRU-13.

Ironisnya tawaran kepada Ambiga untuk sekali lagi mengetuai Bersih biarpun ramai orang PAS sendiri yang pertikai kerana menjuarai LGBT baru-baru ini namun disebabkan ianya arahan Anwar Ibrahim, Nik Aziz terpaksa merelakan diri menjadi loud speaker Anwar sahaja.

Memang sekali fikir agak simpati pada Nik Aziz kerana pada usia senjanya sekarang masih dibebani dengan perangai pelik Anwar yang sukar dikawal. Sepatutnya Nik Aziz diberi ruang istirahat yang selesa agar tidak celaru fikirannya.

Sikap keras kepala Ambiga bersama kecelaruan moral Anwar Ibrahim telah menyebabkan kekeramatan ilmu Nik Aziz semakin tawar ketana terpaksa melayan karenah 2 penyokong aliran seks bebas itu atau nama komersilnya Seksualiti Merdeka.

Moga Allah selamatkan Nik Aziz dari terus terpukau dengan aura AnuWar dan AmBiga