SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.

COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

24 October 2011

Anwar kata Himpunan Sejuta Umat melalaikan?

Cekati Tembaga menulis...

Bengong! Itulah kiranya ungkapan yang sesuai buat Anwar anak lelaki Pak Ibrahim yang bukan sekadar tidak hadir dan tidak benarkan pengikut partinya menghadiri Himpunan Sejuta Umat sabtu lalu, bahkan mendakwa perhimpunan umat Islam itu sebagai melalaikan.

Apakah tindakan berhimpun untuk menyuarakan desakan agar kerajaan lebih bertegas terhadap golongan yang cuba memurtadkan umat Islam adalah perbuatan yang melalaikan?

Kejayaan awal perhimpunan ini adalah ianya terus mendapat perhatian Perdana Menteri bahkan Menteri yang bertanggungjawab dalam hal ehwal agama menyatakan kerajaan memandang serius Deklarasi Himpunan Sejuta Umat itu.

Seterusnya kemungkinan ianya akan disusuli oleh himpunan serupa di peringkat negeri di seluruh negara bagi membolehkan lebih ramai anggota masyarakat terlibat menyuarakan sokongan mereka. Bukankah ini kejayaan daripada himpunan Sabtu lalu?

Kalau kejayaan inilah terhasil daripada himpunan umat Islam yang disifatkan oleh Anwar anak lelaki Pak Ibrahim itu sebagai melalaikan, menunjukkan dia langsung tidak ambil kisah terhadap gejala murtad di negara ini.

Ini yang menghairankan ramai orang, kecualilah beliau restu kegiatan memurtadkan umat Islam berleluasa...