SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.

COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

01 February 2009

Perak bertambah gelora, dua Exco PKR 'hilang'..


Sehingga pagi ini (Ahad) dua Exco Kerajaan Negeri Perak dari parti PKR, Jamaluddin Mat Radzi dan Osman bin Jailu masih gagal dikesan sejak empat hari lalu. 'Kehilangan' mereka berdua di saat-saat Pakatan Rakyat merayakan tindakan ADUN Barisan Nasional kawasan Bota, Perak lompat masuk PKR pastinya mengundang seribu persoalan.

“Kami ingin memaklumkan dua orang Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Perak dari Parti Keadilan Rakyat; YB Jamaluddin Mat Radzi dan YB Osman bin Jailu tidak dapat dihubungi sejak empat hari yang lalu, bukan sahaja oleh parti tetapi juga oleh ahli keluarga mereka.” kata Pengerusi PKR Perak Osman Abdul Rahman pada lewat petang semalam mengesahkan mengenai kehilangan Jamaluddin dan Osman. Beliau mendakwa kehilangan itu ada kaitan dengan usaha Barisan Nasional untuk memujuk mereka lompat menyertai BN.

Jamaluddin dan Osman menghadapi kes rasuah dan kes mereka akan dibicarakan di mahkamah mulai 10 Februari ini. Jamaluddin ialah Exco bagi pembangunan usahawan, koperasi dan perdagangan manakala Osman pula bertanggungjawab keatas pelancongan, pembangunan sumber manusia dan NGO.
.