SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.

COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

09 August 2008

Latheefa, wakil PKR matlamat forum Majlis Peguam

KUALA LUMPUR: Ahli Majlis Kepimpinan Tertinggi Parti Keadilan Rakyat (PRK), Latheefa Koya menyokong forum “Memeluk Islam” anjuran Majlis Peguam hari ini dengan menyifatkan semua pihak menyuarakan pandangan tetapi tidak harus menggesa dihentikannya.

Kata beliau, mereka berhak berprotes dengan melaungkan rasa tidak puas hati di luar premis Majlis Peguam tetapi tidak berhak untuk menghentikan forum tersebut.

“Parti Keadilan Rakyat sokong forum pagi ini dijalankan. Kami percaya semua orang berhak untuk bercakap dan berhimpun tetapi jangan melebih batasannya,” kata Latheefa sambil menambah, beliau hanya bercakap untuk pihak PKR, dan tidak melibatkan Pakatan Rakyat.

“Saya bercakap bagi pihak Parti Keadilan Rakyat sahaja, tiada pendirian yang telah dibuat bagi pihak Pakatan Rakyat. Setiap parti mempunyai pandangan yang berbeza terhadap isu yang berbeza,” kata beliau.

PAS turut membantah forum diadakan manakala Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim semalam meminta forum sedemikian diadakan secara terbuka.

Latheefa berkata, polis tidak sepatutnya membawa atau pun membenarkan orang-orang yang datang untuk mengganggu forum masuk ke bangunan tersebut.
.