SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.

COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

17 June 2008

Anwar semakin tenat - Hari-hari tipu

Mimpi Anwar untuk mengambil alih jawatan Perdana Menteri semakin tenat dan bayangan yang sentiasa bermain di dalam dirinya semakin tenat. Setiap pagi beliau sentiasa berkata akulah bakal Perdana Menteri.
Dalam laman web beliau, beliau telah mencanangkan bahawa Putrajaya sudah hampir dekat, maka melaunglah penyokong Anwar. Kami sentiasa menyokong anda, syabas DSAI. Maka mereka berpesta di laman web Anwar bagi menyambut dan meraikan hari yang akan tiba , Sept 16.

Kali ini untuk meyakinkan pengikut Anwar, Ahli Parlimen MCA pula yang akan menyertai mereka, hanya kerana ada sedikit kocakan dalaman parti berkenaan. Memang otak penipu si Nuar ni. Asalkan ada saja kocakan kecil di mana-mana akan dijadikan isu untuk meyakinkan penyokong beliau.

Beliau mungkin lupa , bahawa MCA telah turun temurun bersama BN dan tidak mungkin MCA mempunyai pendirian yang kurang bijak dan memainkan politik kurang bijak seperti yang Anwar dan penyokong mereka mainkan.

Sampai bila Anwar mahu menipu dan terus menjadi penipu. Bila Sept 16 akan hampir Anwar akan memikirkan pula satu jawapan bagaimana mahu menipu lagi. Sedangkan dunia menaikan harga minyak, Anwar pula berjanji untuk menurunkan harga minyak. Minyak gamat , minyak angin kot….

Dulu sibuk mahu bertanding mahu ke Parlimen , hari ini terus senyap dan sepi. Sebenarnya Anwar ini penakut juga , takut kalah. Kalau takut kalah bertanding sajalah di Kelantan atau di Bukit Bintang atau kepong kawasan DAP, Tipu , tipu , tipu…….
.
Oleh Ikma Hisham
.