SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.

COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

01 January 2013

2013 - Tahun Talkinkan PAS

Cekati Tembaga menulis..

Tirai 2013 dibuka dengan iringan hujan renyai-renyai sejak tengah malam tadi. Bumi  The Red Warrior masih lagi berjaga-jaga dengan hambatan gelombang kedua banjir. 

Arus Sungai Kelantan tampak kian deras mengalir dari hulu ke muara, sederas degup jantung orang politik yang masih tertanya-tanya bilakah tarikh sebenar Pilihanraya Umum ke-13 (PRU13). 

Lebih mendebarkan bagi yang menaruh harapan untuk calon dalam pilihanraya nanti, apakah tahun 2013 menjanjikan sinar gemilang? 

Kalau di pihak BN, nama-nama bakal calon telah melepasi beberapa tapisan seperti SPRM, jenayah, salah laku moral dan sebagainya, sebagaimana yang telah diumumkan oleh YBM Tengku Adnan Tengku Mansor, Setiausaha Agung UMNO. Maknanya daripada aspek perundangan, semua calon BN telah lulus dan layak menjadi calon. 

Cuma halangan yang tinggal adalah untuk satu kerusi sama ada Parlimen atau DUN, hanya seorang saja calon akan dikemukakan biarpun yang layak adalah ramai. Orang yang akan tersenarai namanya nanti adalah yang telah ditakdirkan Allah untuk memikul beban sebagai calon. 

PRU13 nanti amat bermakna termasuk di Kelantan. Kita mengharapkan agar angka 13 untuk PRU ke 13 pada tahun 2013, akan menyebelahi UMNO di Kelantan. 

Dengan pelbagai kemungkaran dan isu yang membelenggui PAS seluruh negara, bersama kita menjadikan tahun 2013 sebagai tahun untuk mentalkinkan PAS di Kelantan. 

ISLAM di Kelantan akan lebih dihormati ;
MELAYU di Kelantan akan lebih disegani ;
dengan syarat UMNO yang menjadi KERAJAAN