SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.

COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

04 July 2011

1,000 rakyat Pasir Mas berarak membantah demontrasi haram..

Cekati Tembaga menulis...

Kira-kira 1,000 rakyat Pasir Mas yang cintakan kedamaian berhimpun secara aman petang semalam (Ahad) bagi menyuarakan bantahan terhadap sekumpulan manusia yang menggelarkan diri sebagai BERSIH yang berhasrat mengadakan demontrasi haram di ibu kota pada 9 Julai nanti.

Perhimpunan rakyat Pasir Mas ini bermula kira-kira jam 4.00 petang di hadapan Pasaraya Pantai Timur Pasir Mas dipimpin oleh seorang aktivis masyarakat, Mohd Sapani Zakaria.

Perhimpunan ini menyebabkan berlaku sedikit kesesakan lalulintas kerana para pengguna jalanraya memperlahankan kenderaan masing-masing untuk menyaksikan perhimpunan ini namun kecekapan pihak polis berjaya mengawal keadaan.

Patung Ambiga, Pengerusi Bersih 2.0 diarak kira-kira 100 meter dari hadapan pasaraya berkenaan ke Mahkamah Majistret Pasir Mas sebagai simbolik mendesak pihak berkuasa menghadapkannya ke muka pengadilan.

Patung itu kemudiannya dibakar sebagai menandakan kemarahan rakyat tidak dapat dibendung lagi terhadap pihak yang mempunyai agenda tersembunyi dan cuba menggugat keamanan negara.

Jika ini petanda kemarahan rakyat terhadap Ambiga, ahli-ahli politik yang merelakan dirinya ditunggangi oleh Anwar Ibrahim dan Ambiga wajar muhasabah diri jika tidak mahu dihukum rakyat dalam PRU13.

Masa masih belum terlewat untuk bertaubat...sebelum nasi menjadi bubur... sebelum karier politik yang dibina sekian lama hancur dalam sekelip mata....