SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.

COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

17 June 2009

Blog khas pilihanraya Kecil Manek Urai Kelantan

Kepada kawan-kawan,
Aku dapat email dari seorang yang perkenalkan dirinya sebagai Gadis Manek Urai, minta 'promote'kan blog dia kepada semua.

Alamat dia http://manekurai2009.blogspot.com/

Katanya dia buat blog nih khas untuk pilihanraya DUN Manek Urai. So aku nak ajak kawan-kawan bloggers pro kerajaan agar jengok-jengok blog ni. Aku dengar dia pengundi kat sana. So marilah kita sama-sama support dia.

Aku sekarang nih pun giat berkempen di Manek Urai. So kalau aku lewat nak update mintak maaf yer, korang maklum saja lah kat sini susah sikit dapat line. Broadband aku pon ntah apa rosaknya. tapi aku akan bawakan perkembangan terkini gak dari Manek Urai un tuk pengetahuan kawan-kawan.

See You...
.