SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.

COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

05 June 2008

MT UMNO 'berkampung' rangka pelan pemulihan politik

dipetik dari agendadaily.com
Dalam usaha merangka Pelan Pemulihan Politik UMNO yang akan menjadi landasan gerak kerja bagi menarik semula sokongan rakyat kepada parti itu dan memastikan UMNO terus relevan , hari Khamis seluruh Ahli MT ‘berkampung’ di Holiday Inn Glenmarie Shah Alam. Semua Ahli MT kecuali Ketua Wanita UMNO, Datuk Seri Rafidah Aziz kelihatan hadir pada permulaan program tersebut.
Difahamkan, sebanyak tiga bengkel diwujudkan bagi membincang pelan pemulihan politik UMNO. Bengkel-bengkel itu secara khusus akan membincangkan pemulihan politik UMNO dan isu-isu serta dasar kerajaan.

Perkampungan MT UMNO ini akan berlangsung sehingga tengahari Jumaat.

Menurut maklumat yang diperolehi, Presiden UMNO, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi akan membentangkan ucaputama dan rumusan kepada perbincangan ketiga-tiga bengkel akan dibentangkan oleh Timbalan Presiden UMNO sebelum perbincangan tersebut berakhir.

Pelbagai pihak menunggu hasil daripada rumusan yang dibuat khususnya untuk mengetahui apakah bentuk Pelan Pemulihan Politik UMNO itu khususnya sama ada pelan tersebut termasuk dengan Pelan Peralihan Kuasa.