SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.

COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

24 March 2009

Najib: Pemilihan 2009 penentu survival Umno

Datuk Seri Mohd. Najib Tun Razak selaku Timbalan Presiden berucap merasmikan serentak Perhimpunan Agung Pemuda, Wanita dan Puteri di Dewan Merdeka, PWTC sebentar tadi.

Datuk Seri Mohd. Najib Tun Razak hari ini menegaskan, pemilihan Umno kali ini yang meliputi semua peringkat bakal menentukan masa depan dan survival parti itu untuk terus mencipta sejarah ataupun sebaliknya.

Ketika menyampaikan ucapannya yang bertemakan Menakhoda Zaman, Timbalan Presiden Umno ini berkata, tugas para perwakilan tahun ini adalah yang paling berat dalam sejarah Umno.

"Berbeza dengan tahun-tahun pemilihan lalu, yang dipertaruhkan kali ini bukan hanya sejumlah jawatan.

"Bukan pula sekadar kedudukan atau status bagi mana-mana individu. Yang dipertaruhkan sebenarnya ialah survival Umno itu sendiri.

"Keputusan yang bakal kita ambil sepanjang persidangan kali ini akan menentukan masa depan parti sama ada akan terus mencipta dan melakar sejarah ataupun menjadi sebahagian daripada lipatan sejarah," kata beliau.

Beliau yang Timbalan Perdana Menteri menyatakan demikian ketika berucap merasmikan serentak Perhimpunan Wanita, Pemuda dan Puteri Umno di PWTC.
.