SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.

COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

15 March 2009

Muhyiddin paling layak - Nazri Aziz

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Nazri Tan Sri Aziz adalah salah seorang menteri kabinet yang membuat keputusan untuk tidak bertanding dalam pemilihan UMNO kali ini. Nazri konsisten menyatakan sokongannya kepada Tan Sri Muhyiddin Yassin untuk menjadi Timbalan Presiden UMNO.

"Untuk bertanding Timbalan Presiden, saya terang-terangan menyokong Tan Sri Muhyiddin Yassin kerana dia bersama saya sejak zaman Pemuda lagi. Pengalamannya cukup luas, sembilan tahun sebagai Menteri Besar dan 23 tahun sebagai ahli Jemaah Menteri. Pengalaman beliau jauh melebihi saya. Dari segi perwatakan dan pemikiran, dia seorang yang serius berbincang dan memikirkan tentang parti, bangsa, agama dan negara.

"Sebab itu, apabila dia kata hendak bertanding Timbalan Presiden saya menyokong kerana saya sayang parti dan saya tahu dalam keadaan sekarang, sewaktu kegawatan ekonomi kedudukan UMNO terdedah kepada bahaya.

"Kita memerlukan pemimpin yang boleh berfikir, berpengalaman, kurang berpolitik dan gigih bekerja mengembalikan keagungan parti kita seperti masa lalu. Saya percaya Muhyiddin dan Najib merupakan gandingan yang amat mantap, meyakinkan dan saya kira itulah yang hendak dilihat rakyat", ujarnya.
.